Saturday, January 31, 2015
رکسانا از ایران 
سلام زیبا جان! چند روزی هست که بعد از آشنا شدن با شما دارم با خودم کلنجار می روم که این حرفهایم را بگویم یا نه.همه اش کارم شده گریه و گریه و…
من دختری هستم که تمایلات همجنس خواهانه دارم اما نمی دانم باید چه کنم و فقط کارم شده خودارضایی. تصاویر و فیلم ها بهم آرامش نمیده چون روح نداره چون در آدمهایش محبتی نمیبینم.دیگه دارم دق می کنم.و این حرفها را نمی توانم به کسی بگویم .در جست و جوهایم به شما برخوردم که ذهن بازی دارید و بسیار با محبتید و مشاروه های خوبی هم می دهید.نمی دانم با چه زبانی از شما خواهشی بکنم امیدوارم مرا درک کنید و از دستم ناراحت و دلگیر نشوی.می خواستم احساس کنم که با شما رابطه دارم چون رابطه با شما را دارای روح و محبت می بینم.می خواستم از شما خواهش کنم یک فیلم از خودتان برایم بفرستید که در آن شما به قصد رابطه با من برهنه می شوید تا من احساس کنم این من هستم که شما رو برهنه می کنم الان بزرگترین آرزوم رابطه ای حداقل با این صورت با شماست .واقعا نمیدونید گفتن این خواهش چقدر سخته اما شرایط طوریه که من فکر می کنم که فقط می تونم این خواهش رو از شما داشته باشم.ببخش منو.
جواب زیبا ناوک: رکسانا اولا اینقدر از من معذرت نخواه و ببخشید نگو چرا که تو خطائی نکردی با بیان احساس و خواسته ات و همین نقطه بیان احساسات و خواسته هایت، تازه آغاز روان درمانی توست و نشانه سلامتی روانی ات. طرف مقابلت هم هر کسی باشد، می تواند او هم براحتی به خواسته تو، نه بگوید و این هم حق طرف مقابل توست پس هیچ خطائی بر تو نیست و معذرت خواهی تو بی جاست.
من فیلم رقص لختم که در حال حاضر دارم براییت ایمیل می کنم و لینکش را هم برای تمام دوستان می دهم به خواسته ات هم فکر می کنم ولی هیچ قولی برای تهیه فیلم اختصاصی برای تو نمی دهم چون هیچ حسی به تو ندارم و بدن و وجود و حسم تصمیم گیرنده برای تمام کارهای من است نه خواسته های دیگران، هر چند آنها نیز بی تاثیر نیستند.
در حال حاضر هم فعلا من فرزانه را از اتریش به تو معرفی می کنم که او هم زنی است با گرایشات به هم جنس خود، همان کسی که مشاوره می خواست و می گفت از موهای زیر بغل زنها خوشش میاد و آدرس فیس بوک و ایمیلش را به تو می دهم. شما دوست داشتید می تونید برای هم برهنه بشید چون او هم از من این را خواسته بود و تو هم از من خواستی و کار من هم با این ارتباط راحت میشه ایمیل ترا هم برای فرزانه می فرستم. تازه گامی هم در رابطه با پیشنهاد حمید از کرج زیباجون! کمک کن پارتنرها به هم برسند! برداشته میشود.
در آخر نمی خوام به تو بگم گریه نکنی چون من هرگز جلوی گریه کسی را نمی گیرم و گریه کردن های خودم را هم خیلی دوست دارم پس اگر ترا هم ارام می کنه اشکالی نداره شعر سیاوش قمیشی هم قشنگه گریه کن گریه قشنگه…

4 comments:

  1. سلام خاله زیبا من همون سعید ه اس هستم که قبلنا خیلی معتاد شخصیتت بودم

    میبینم که آدرس قدیمی وردپرسیت به گا رفته! این مدتی که نبودن ترکوندنت؟ خب زیبای احمق باید بک آب میگرفتی از نوشته هات- هر یک ماه یه بلک آب بیگر ولی حالا بهتر شد بهتره برای همیشه کوچ کنی بلاگر چون بلاگر محتوای بزرگسالان رو میپذیره در صورتی که وبلاگت رو خودت به عنوان بزرگسالان معرفی کنی یه صفحه هشدار به بازدید کننده نشان میده و وبلاگت با ریپورت حذف هم نمیشه.... خاله من آشنایی زیادی با بلاگر دارم و میتونم کمکت کنم وبلاگی بهتر داشته باشی و همه کمکهام رایگان هست

    ببین رنگ آبی به مرور زمان بازدید کننده رو فراری میده چون چشم خسته میشه سفید و خاکستری بهتره

    اگه کمک خواستی خودم یه قالب بهت معرفی میکنم به همراه سرویسهایی که وبلاگت رو بهتره میکنه

    ReplyDelete
  2. اها یادم رفت وبلاگت هک نشده بلکه مورد حمله گروهی قرار گرفته منم 53 تا از وبلاگهای پورنم اینجوری ریپورت شدن
    وردپرس بدیش اینکه وقتی ریپورت میشه روبات حذف میکنه ولی بلاگر یه تیم نظارت میکنن

    البته میتونه با وردپرس تماس بگیری تا آدرست رو آزاد کنن و آرشیوت رو دانلود کنی ولی آخرش بهتره آرشیو نوشته هات رو به بلاگر منتقل کنی که من میتونم کمکت کنم تا سایتی حرفه ای داشته باشی درضمن من چون مجذوب شخصیت مرموزت هستم مجانی کمکت میکنم

    ReplyDelete
  3. خاله تو نیاز به یک چیج تماس با من داری که دیگران مجبور نباشن کامنت بزارن

    به هر حال پیشناهاد میکنم همین جا تو بلاگر بمونی چون بلاگر انعتاف بیشتری داره و اگه 70 میلیون نفر هم ریپورت کمنن حذف نمیشه تا زمانی که قوانین گوگل رو نقض نکنی

    ReplyDelete

رهنمودهای زیبا ناوک

تماس با زیبا ناوک

zibanawak1@gmail.com 00491795737383

فیسبوک

آمار بازدیدکننده ها