Monday, February 2, 2015

احسان دعوت به روان درمانی گروهی و نظردهی جمعی

سلام خانم ناوک وقت شما بخیر من مطالب فلسفی شما رو خوندم و سایت شما رو هم دوست دارم میدونم نمیشه با شما صحبت کنم واسه همین امیل دادم می خواستم بدونم نظر شما راجع به سکس یه مامان با پسر نوجوانش چیه ؟ ممنون میشم اگر جواب منو بدین با تشکر از شما احسان .
جواب زیبا ناوک:احسان عزیزاولا همه خیلی راحت می توانند با من صحبت کنند چه با تلفن چه با امکان ویس دیگر که این امکانات براحتی در دسترس همگان هست و اما نظر من راجع به این سوالت نظر شما راجع به سکس یه مامان با پسر نوجوانش چیه؟
سکس مادر با پسر نوجوانش در طول تاریخ وجود داشته است و امری غریب نیست و در دوره ای از زمان
تا جائی که یادم می آید گویا در کشور مصر بود که مادران این کار را برای آموزش بهتر سکس به فرزندان پسر خود و آشنائی آنها با این امر سکس انجام می دادند و از آنجائی مادر و فرزند به همدیگر اعتماد کامل داشتند این رابطه جنسی تاثیر منفی بجای نمی گذاشت و پسران هم در آینده با تجربه بهتری به پارتنرها و شریکان جنسی برخورد می کردند.
از نظر من هم این رابطه چنانچه برای هر دو نفر مادر و پسر مشکل روحی و روانی ایجاد نکند بلامانع است ولی در کشورهائی مانند کشورهای شرقی که اساسا امر سکس یک تابو است چه برسد سکس با محارم، چنانچه بازتابهای اجتماعی آن نادیده گرفته شود می تواند کمپلکس های روحی روانی بسیار شدیدی را ایجاد کند و من به عنوان یک روان درمان در این رابطه خودم را موظف به روشنگری کامل ابعاد مختلف این کار برای آن مادر و نوجوان می دانم بنا براین پیشنهاد می کنم که چنانچه ماخذ این سوال تو از یک مورد عینی و واقعی باشد آن مادر و فرزند را به یک مشاوره رواندرمانی فراخوانی .
ناگفته هم نماند که اساسا گرایش متقابل مادر به پسر و دختر به پدر و .. از جنبه های روانشناسی زیاد هم غیرطبیعی نیست و جای پرداخت خاص خود را دارد و بی جا نیست مراجعه شما به یکی از کلیپ های
زیبا ناوک 2013

0 دیدگاه:

Post a Comment

رهنمودهای زیبا ناوک

تماس با زیبا ناوک

zibanawak1@gmail.com 00491795737383

فیسبوک

آمار بازدیدکننده ها