Saturday, February 7, 2015

فرامرز و شهلا

سلام خانم ناوک خسته نباشيد من فرامرز هستم ۱۹ساله از تهران ميخواستم در مورد سكس با مامانم باهاتون صحبت كنم مامانِ من يه زنِ امروزى و خيلى راحتی است و حتى منو تو حموم صدا ميكنه پشتشو بكشم جلوم راحت لخت مى گرده من خيلى دوست دارم كه باهاش سكس كنم ولى نمی تونم بهش بگم اگه ممكنه منو راهنمايى كنيد چطور با مامانم سكس كنم من خودم خيلى دوست دارم و هيچ گونه حساسیتی ندارم ولی نمی دانم مامانم چه نظری داره و می ترسم هم باهاش مطرح کنم بخاطر همين فقط به يادش فقط جغ ميزنم و از بدن لختش لذت ميبرم با تشكر از شما
پاسخ زیبا ناوک: فرامرز! ضمن تشکر از صراحت کلامت و بیان بی ملاحظه احساساتت، آنچه در این مرحله مهم است اینست که تو هر آنچه در دل داری را به مادرت بگوئی و تمام این احساسات و حالاتت را به او بیان کنی. می دانم که این کار ساده ای نیست ولی این هدف ماست که اگر بخواهی با راهنمائی من می توانی قدم به قدم به این هدف برسی من به تو هیچ قولی نمی دهم و در حیطه کاری من هم نیست که تو را به مادرت از نظر جنسی برسانم که تو با مادرت سکس داشته باشی این رابطه ای است که به تو و مادرت برمی گردد و تصمیم گیری هم به عهده تو و مادرت هست. من شاید بتوانم در راهنمائی خودم به تو زوایای نگرش به این رفتار ورابطه جنسی را وسیعتر کرده و بازتاب ها و پیامدهای مختلف آن را برای شما روشن کنم. برخورد سطحی و ظاهری ضررهایش متوجه خود شما خواهد شد که گاها آنقدر می توانند آسیب ها شدید باشند که رفع آن ها تنها از قدرت یک معجزه برآیند و لاغیر …
بهرحال در این مرحله اولین کاری که تو باید بکنی اینست که به هر طریقی که شده مادرت را از این حالات خودت باخبر سازی و این را باور داشته باشی که مادرت بهترین یاور و همراه و راهنمای تو می تواند باشد. بنابراین چنانچه ترس تو آنقدر شدید هست که تو توانائی برخورد رویاروی و مستقیم را نداری، به مادرت یک نامه بنویس و از خانه خارج شو یا از طریق ایمیل یا تلفن و امکانات دیگری که برای تو کمی امکان فاصله و دوری را مهیا سازند.
فرامرز بعد از مشاوره با زیبا ناوک با ابتکار خودش برای مادرش چندین اس ام اس های سکسی می فرستد اما نه با نام خودش که مادرش نیز کم وبیش به آنها جواب نسبتا مثبتی می دهد.
کم کم فرامرز با جرات بیشتری به مادرش نزدیک می شود و حتی احساس می کند که مادرش به نوعی احساس کرده است که او این اس ام اس ها را فرستاده است.
با گزارش روزانه ای که فرامرز به زیبا ناوک می دهد زیبا از او می خواهد که چنانچه او نمی تواند مستقیم با مادرش صحبت کند ایمیل مادرش را به او بدهد تا او با مادرش حرف بزند که فرامرز با ترس و لرز این کار را می کند ضمن تاکید و اصرار براین امر که مادرش به هیچ وجه از این جریان بو نبرد و زیبا به او نگوید که کی این ایمیل را داده و …
- فرامرز! تو لطفا به من نگو چه کار کن چه نکن! معلومه که من واقعیت را خواهم گفت ولی با روش خودم. تو نگران نباش و کمی جرات کن و همراهی کن که هیچ سلاحی قویتر و بالاتر از صداقت و راستی در این جهان برّائی ندارد.
زیبا بعد از گرفتن ایمیل شهلا، مادر فرامرز چند ایمیل از مقالات و مشاوره ها و کلیپ هایش را به شهلا می فرستد.
بعد از کوتاه زمانی زیبا ایمیلی دریافت می کند با این متن که او از کجا این ایمیل را بدست آورده است که پرواضح زیبا ناوک ضمن معرفی خودش و تعریف کل ماجرا به شهلا می گوید که ایمیل او را هم از فرامرز گرفته است که این بار زیبا ایمیلی با این محتوا دریافت می کند:
زیبا جان از آشنایت خیلی خوشحال شدم من هم خودم خیلی آزاد اندیش هستم اتفاقا یه چند وقتی هست که خودم این احساس را در فرامرز پسرم فهمیدم و حس کردم که یه جور دیگه ای نگاهم میکنه و من هم سعی می کنم خودمو از نظر بدنی در اختیارش بزارم با نوع لباس بوشیدنم که بتونه خودشو راحت ارضا کنه ولی نمیدونم میتونم باهش سکس کنم یا نه؟

پاسخ زیبا ناوک به ایمیل دوم شهلا: 
من می دونم که فرامرز به تو حتی اس ام اس های سکسی هم فرستاده و تو جوابش را هم دادی
حالا مهمترین مساله اینست که شما دو نفر بنشینید و با هم مستقیم حرف بزنید
اینکه لباس هائی پوشیدی که او حتی بتونه خودش را ارضا بکنه به نظر من کار خوبی کردی
ولی در رابطه با این مساله خیلی مهمه که با هم بتونید چشم در چشم حرف بزنید. بعد از این کار، ما باز با هم دوباره حرف می زنیم. حفظ رابطه شما به طور درازمدت مهمتر از اینست که یک عمل صرف سکسی انجام بگیرد.

ایمیل بعدی شهلا به زیبا ناوک:
سلام زیبا جان واقعا ممنون هستم از وقتی که برام میزاری و راهنمای میکنی من تمام مطالبی که فرستادی را خواندم و خیلی استفاده کردم من خودم به شخصه هیچ مشکلی با سکس ندارم حتی با فرامرز. فقط تمام نگرانیم اینه که فرامرز از نظر روحی به مشکل بخوره و نتونه با این کنار بیاد شما اگه برات زحمت نیست و با فرامرز در ارتباطی ببین نظرش چی اگه برای فرامرز اوکی باشه من خودم ترتیب کارهای دیگرشو میدم باهاش آنقدر راحت هستم که به راحتی باهاش سکس میکنم. من میدونم تو ایران جوانها چه فشاری را تحمل میکنن مخصوصا فرامرز که روحیاتش یه طوریه که اهل دختر بازی هم نیست ممکن تو اجتماع به فساد کشیده بشه چه بهتر که با خودم باشه و به فساد کشیده نشه آنقدر اینجا اعتیاد و مریضی زیاده که ممکن تو اجتماع یه جوان به هزار راه کشیده بشه من هم چون غیر فرامرز کسی رو ندارم دوست دارم در کنار خودم باشه و بتونیم از هم و از زندگیمون لذت ببریم باز هم از همه چی ممنون هستم.

ضمن تشکر از بیان راحت تو و طفره نرفتن در مسائل، حال برای قدم بعدی من این ایمیل را مشترکا به تو و فرامرز و چند تا از دوستان مشاور دیگرم می فرستم که چنانچه شما مایل باشید می توانید با آنها هم در ارتباط باشید تا این مبحث از زوایای مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. ولی حالا منتظر برخورد و عکس العمل فرامرز می مانم.

عکس العمل فرامرز:
يعنى اين ایمیل را مادرم برات فرستاده باورم نميشه
واقعا كارت عالی بود زيبا خانم
پس ما به راحتى ميتونيم با هم ارتباط بگيريم
خيلى خوشحالم زيبا

آخرین ایمیل شهلا به زیبا ناوک 
سلام زیبا جان من و فرامرز دیشب راجع به رابطه مان کلی با هم صحبت کردیم و اول صحبت مان با تعریف از شما و آشنائی با شما شروع شد و بلاخره به نتیجه رسیدیم من اگر می دونستم فرامرز اینقدر به من علاقه داره باور کن زودتر از اینها بهش کمک می کردم به من میگه که غیر از تو به هیچ زن یا دختر دیگه حتی نگاه نمیکنم ما فرامرز و شهلا می خواستیم از زحمات تو که وقت گذاشتی و ما را راهنمای کردی تشکر فراوان کنیم و امیدواریم یه روز بتونیم تو نازنین را از نزدیک ببینیم. زیبا جان فقط یه خواهش ازت داریم و این که ما به خاطر مسایل امنیتی دوست نداریم به غیر از خودت با کس دیگری ارتباط داشته باشیم تنها کسی که از این موضوع با خبره تو نازنینی و با شما احساس راحتی میکنیم با ما در ارتباط باش دوستت داریم

فرامرز و شهلا با تشکر دو بوس از طرف دو دوست.

اسامی فرامرز و شهلا مستعار هستند
 زیبا ناوک 7.10.2012

24 comments:

  1. Replies
    1. بهتون پیشنهاد میکنم کتابهای زیبا رو بخونید و بعد نظر بدید

      Delete
  2. خیلی جالب بود

    ReplyDelete
  3. شما که از رعایت حقوق دیگران صحبت میکنید چطور بدون رضایت مرد این خانواده واسطه برقراری پسر و مادر شدید. نگید که خانم بیوه بوده چون هیچ اشاره ای نکردید.

    ReplyDelete
  4. it was great I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee you my dear

    ReplyDelete
  5. زیبا جان آیا زنها هم مثل مردها خواب شبانه میبینند و ارضا میشوند ؟ موردی برای من هست که زنم هر ماه یکبار با من سکس میکند ولی بیشتر شبها با حالتی شبیه نزدیکی اخ و وخ میکند و حالت ارگاسم دارد چند بار هم برای امتحان انگشت خود را با پوزش به پشت او که خواب بود فرو کردم و درست موقع اخ و واخش مانند حالت ارگاسم که قبلا با نزدیکی از پشت میشد انگشت را به خود فرو کشیده و مقعد باز و بسته میشد آیا این حالت از نزدیکی با کسی در خواب میباشد یا چیز دیگر خلاصه از شما خواهش میکنم این معما را برایم حل کنید که سپاسگزار میشوم .ارادتمند وحید

    ReplyDelete
  6. slm chetor pm khosusi bezaram?

    ReplyDelete
  7. slm man ye pesar 21 sale hastam ahle mashhad man kheyli khod erzaee mikonam va sheghe sex hastam ba en ke na dost dokhtar daram na tavale ezdevaj aya ruhi hast ta az en moshkel rhaee pida konam ??? age mishe behem pm bedid dar telegram ( @mrunknow )

    ReplyDelete
  8. سلام من که با این ایمیلا فقط جق زدم

    ReplyDelete
  9. سلام من هم همین مشکل فرامرز رو دارم

    ReplyDelete
  10. سلام
    منم واقعا خیلی دلم میخوام مامانمو بکنم و ممه هاشو ببینم و براش بخورم
    ولی مامانم مث شهلا نیست و وقتی میخواد لباساشو عوض کنه جلوی من اینکارو نمیکنه.
    مثلا ی بار رفتم تو اتاق که دیدم داره لباس عوض میکنه و با ی سوتین قرمز وایستاده
    بعد سریع بهم گفت نگاتو اونور کن
    من مامنم نسبتا مذهبیه
    واقعا نمیدونم چیکار کنم
    فکر به اون پستونای خشگلش منو دیونه کرده

    ReplyDelete
    Replies
    1. وای مثل منی انقدر دلم اون ممه هاشو میخوادبلیسم

      Delete
  11. واااای منم عاشقم محارمم هستم هم مادر و هم خواهر.
    تا یه جاهایی پیش رفتم و موفق بودم.
    و برام تعجب بود که این خواسته تا اینجا دو طرفه بوده و رضایت بخش برای هر دو طرف

    ReplyDelete
  12. من 27سالمه. تقریبا 6سالی میشه که بزرگترین ارزوم سکس با مامانم شده. به هیچ دختر و زنی فکر نمیکنم بجز اون. خیلی شب ها خواب سکس مون رو میبینم و صب هم حال کردم هم عذاب میکشم تا شب با نگاه کردنش و یاد خابم میوفتم.
    تنها میخام ی بار سکس کنم باهاش بعدش بمیرم مهن نیس. بخذا این حس شهوت نیس عشقه اما ممنوعه.
    کاش یکی کمک میکرد ک برسم ب ارزوم.

    ReplyDelete
  13. منم خیلی دوس دارم با مادرم سکس کنم تنها ارزوم اینه کسی راه شو بلده کمک کنه

    ReplyDelete
    Replies
    1. منم خیلی دوست دارم میتونیم باهم در ارتباط باشیم

      Delete
    2. منم دوس دارم اما نمیدونم باید چیکار کنم لطفا

      Delete
    3. البته من فقط کسشو میخام بکنم.و بیشتر عاشق خاهرمم که متاهله میشه ی راهی بهم بیگد لطفا

      Delete
  14. منم خیلی دوست دارم بکنم

    ReplyDelete
  15. هیچ کصی تو دنیا بهتر از کص مامان خود آدم نمیشه

    ReplyDelete
  16. به درخواست شما عزیزان که سوالات زیادی درباره چگونگی و اصالت شکل گرفتن رابطه مادر فرزندی ازم پرسیده بودین؛
    در ابتدا و برای شروع و رفع سوتفاهم درباره اصل این رابطه باید از مخالفانش پرسید:
    آیا شیر دادن مادرتان و لمس پستان او در دوران کودکی ، کاری که غیرمعمول در رابطه با دیگر زنان است سوءتفاهم یا نظر منفی دارید؟
    طبیعتا هر شخصی با هر دیدگاهی برآورده شدن این نیاز فرزند توسط مادر را کاملا منطقی و عقلانی میبیند…

    حالا چرا برای مخالفین این رابطه تامین نیاز جنسی فرزند را توسط صادق ترین و نزدیک ترین انسان به او را که میتواند از جستجوی روابط خیابانی و ابتلا به بیماری های جسمی و روحی بازداری کند با دیدگاه دیگری می‌نگرند؟
    ۱- اولین علت مذاهب و اعتقادات هستند که رفته رفته نگرش به این رابطه را منفی کرده اند

    چرا؟ چون یکی از اصلی ترین نیاز مذاهب تولید پیروان بیشتر و تشکیل خانواده و پرورش معتقدان بیشتر است که رابطه محارم را به نوعی سدی در مقابل این روند می‌بینند…
    همانطور که در تفکرات زرتشت به این رابطه زیبا اهمیت داده شده میتوانید ببینید در نقاطی مثل هندوستان که پیش فرض این منع وجود ندارد مادر و پسر به راحتی با یکدیگر وارد رابطه میشوند و تا زمان ازدواج فرزند و پیدا کردن جفت جدید تمامی نیاز های یکدیگر را برطرف میکنند و در تحقیقات روانشناسی هیچگونه گزارشی مبنی بر عذاب وجدان یا پشیمانی ار اصل رابطه ثبت نشده بلکه جنبه های مفید سلامت روحی و بازدارندگی اجتماعی کاملا به چشم میخورد…
    پس میتوان نتیجه گرفت اصلی ترین دلیل عذاب وجدان یا تابو شدن این رابطه مذاهب هستند
    ۲- دومین علت که در روانشناسی آن را (( عقده ادیپ )) می‌نامند حکایت میکند که اولین جنس مخالفی که مذکر به آن تمایلات جنسی پیدا میکند و آن را برای جفت گیری انتخاب میکند ، انسان مونث بوجود آورنده اش یعنی مادرش است
    اما وجود یک نر دیگر ( یعنی پدر ) و قدرت و تسلط آن باعث میشود رفته رفته تا سن بلوغ چنین تصوری سرکوب شده و به صورت عقده ای فراموش شود
    برای همین پسرانی که از کودکی پدرشان را از دست داده اند و یا دچار طلاق بوده اند حس مسئولیت و تسلط بیشتری روی مادرشان دارند

    به صورت مختصر درباره کلیت رابطه توضیح دادم امیدوارم تو گفتگو های بعد مطالب بیشتر روانشناختی براتون ارائه کنم
    و اما

    چگونه رابطه مادر با پسرش شروع می‌شود؟
    بر خلاف داستان ها که با افتادن صابون یا بی حوله از حموم بیرون اومدن یه همچین رابطه مهمی یهویی شروع میشه باید توجه کرد که این رابطه مثل همه روابط دیگه نیازمند پیش زمینه ها ، و حتی برای کشور های مذهب زده ای مثل ایران نیازمند آمادگی ذهنی و روانی برای مادر و پسره و هیچ رابطه درستی یک شبه شروع نمیشه
    وگرنه با صرف شروع رابطه و فقط برای رفع نیاز جنسی بدون آمادگی روانی ممکنه دو طرف بعد از مدتی به افسردگی و عذاب وجدان دچار بشن
    برای همین باید مادر و پسری که این رابطه رو میخوان کاملا آگاهانه و با دیدگاه باز این رابطه گرم رو شروع کنند و مغزشون رو از ضایعات منفی خالی کنن و بدونن این رابطه هم مثل روابط دیگه است با این فرق که بسیار گرم تر و عاشقانه تر و بی چشمداشت تر از هر رابطه دیگه ای روی زمینه…
    *با ملاحضاتی که بعدا اضافه میکنم…

    برای پسر ها:
    هر مادری به طور ذاتی هیچ لذتی بالاتر از نزدیکی و رضایت پسرش نداره
    اما با توجه به فرهنگ موجود در ایران بعد قسمت بدنه مطلب چندتا فکت ارائه میکنم؛
    اولا باید به مادرتون اثبات کنید که عاشقانه دوستش دارید تا زمانی که متوجه احساسات جنسی شما نسبت به خودش شد فکر اینکه تک بعدی و فقط برای ارضای جنسی تون بهش نزدیک شدید بهش دست نده و خودش رو دستمال کاغذی شما تصور نکنه
    مقدمات این قسمت اینه که نشون بدید بهش توجه میکنید ، بی مناسبت با مناسبت براش هدیه بگیرید ، حرفاشو تایید کنید ، پیامها و شعرای محبت آمیز معمولی بی حاشیه براش بفرستید ، وقتتونو براش خالی کنید باهاش حرف بزنید ، اگه بیرون شاغله و میتونید تو کارش بهش کمک کنید ، هواشو داشته باشید اگه خونه داره تو کارای خونه براش کم نذارید ، باهاش فیلم ببینید نظرشو درباره مسائل مختلف بخواید ( از سبک آهنگ گرفته تا پوشش و لباستون ) و… از چهره و زیباییش تعریف کنید و بهش بگید بنظرتون خوشگل ترین زن دنیاس و خلاصه تو کارایی که پدرتونم نکرده سنگ تموم بذارید☺
    بعد از این پروسه ها میتونید کم کم تماسای کوچیک فیزیکی رو شروع کنید ، مثلا وقتی خسته از بیرون اومد براش یه کاسه آب گرم بیارید توش عطر بریزید پاهاشو ماساژ بدید یا پشتشو بمالید

    اما هیچ حرکت اضافه ای انجام ندید که ازش برداشت شکستن حرمت بکنه

    ReplyDelete
  17. اونقدر باید عشق و علاقه تونو بهش نشون بدید و با مادرتون صمیمی بشید تا جایی که از شدت امنیت فکری و شیفته شدنش احساس نگرانی نداشته باشه که بخواد مرزی به نام حرمت براتون قائل بشه و فاصله بذاره تا بتونید راحت از نزدیک و عمیقا همو بفهمید و به هم حرفاتونو بزنید
    این پروسه ممکنه چند ماه طول بکشه یا به سال برسه مثل هر زن و دختر دیگه ای که با توجه به روحیات و احساسات و شرایطش شروع رابطه باهاش زمان مختلفی میبره
    چیزی که مهمه اینه که هیچ اجبار و عجله ای نداشته باشید و از ثانیه ثانیه با هم بودنتون لذت ببرید؛

    و اما فکت هایی که از نظر ذهنی برای مادر ها مانع ان و باید رفع‌شون کرد:

    ۱- احساس دستمال کاغذی بودن که بالا مفصل با راه رفعش توضیح دادم

    ۲- احساس بی حرمتی و کوچیک شدن؛ که برای رفعش باید بیشتر از قبل احترام و محبتتون رو بهش نشون بدید که بخش زیادیش رو مجددا بالا نوشتم ، و از شوخیای بی جا یا سبک حرف زدن وقتی اشخاص دیگه ای هم حضور دارن صرف نظر کنین و به نظر من حتی بعد شروع رابطه جنسی هم کمال احترامو بذارین و از حرکاتی که میتونین با بقیه انجام بدین درباره مادرتون تصورش نکنید ، کلمات رکیک ، صفات نامناسب یا حتی پوزیشن های غیرمعمول
    هیچوقت نباید فراموش کنید که اون مادرتونه و شما قطعا از اون پایین ترید و توی سکس هم باید تمام تلاشتون بر این باشه که اول و بیشتر از هرچی مادرتون لذت ببره

    ۳- نگرانی درباره نوع نگرش شما بهش و تاثیرش روی روحیه تون
    ( اینکه مبادا بعد شروع رابطه فکر کنید هرزه است یا خیانت کاره که برای رفع ذهنیت باید بهش نشون بدید که انسان منطقی و روشنفکری هستید و از هر جهتی به مادرتون اعتماد دارید و میدونید فقط با شما که پسرش هستید و تیکه ای از وجودشید انقدر صمیمیه )

    ۴- (مخصوص ایران) نگرانی از فاش شدن رابطه!
    برای اینم باید طی همون مدت زمان بهش اثبات کنید که شخص مطمئن و دهن قفلی هستید و این رابطه یه سره بین شما و مادرتون و هیچ جوره هیچ جا درز نمیکنه
    نمونه اش اگه چغلی دارید و خبرای خونه رو اینور اونور میبرید یا اتفاقات خونه رو به پدرتون میگید باید متوقفش کنید

    ۵- مخصوص پسرا؛
    اینکه بعد رابطه با مادرتون حس کنید حق پدرتونو خوردید! 😅
    باید اینو بدونید که اولا اگر قرار باشه لذت روحی و جسمی با اون خانم حق کسی باشه ، حق شماست که از پوست و خونش متولد شدید و تمام وجودتون از اون بدن خارج شده ، پس با برگردوندن یه عضو به داخل جایی که بوده حقی ضایع نمیشه😉
    و باید به این توجه کنید رابطه شما و مادرتون یه رابطه جدا از پدرتونه که حتی اگر مشکلی تو رابطشون باشه هم میتونید جبران کنید و هم با همفکری و راهنمایی دادن به مادرتون کمک کنید رابطشون گرم تر بشه🤍
    پس فکر همچین چیزی رو هم نیاز نیس به ذهنتون بیارید

    در آخر خودتونم باید روانشناس و رفتار شناس خوبی باشید و همه چیز رو بسنجید و اگه انگلیسی متوجه میشید مقالات نوشته شده درباره چگونگی و باید نباید های رابطه جنسی مادر و پسر رو مطالعه کنید تا بهتر بتونید شرایط رو آنالیز کنید - توجه کنید که در کل هیچ چیزی مهم تر ازین نیست که بتونید دوست و رفیق و همدرد و همراه خوبی برای مادرتون باشین و هیچ عجله ای برای ورود به مرحله جنسی نداشته باشین تا از تک تک ثانیه های این عشق طلایی استفاده کنید و لذتشو ببرید❤

    به امید اینکه هر پسری به جایی که اومده برگرده
    و هر مادری پسرش رو در محل تولدش به آغوش بکشه

    بدرود و احترام فراوان🌹

    ReplyDelete

رهنمودهای زیبا ناوک

تماس با زیبا ناوک

zibanawak1@gmail.com 00491795737383

فیسبوک

آمار بازدیدکننده ها