Thursday, July 16, 2015
روز سه شنبه 21.7.2015 باز روز دیگری است برای اهدای خون با هدیه ای جدید که این بار یک ساعت مچی می باشد
زیبا ناوک تا کنون یازده بار به سازمان صلیب سرخ در هامبورگ خون اهدا کرده است و علاوه بر کارت اهدای خون، مدالی از این سازمان نیز برای تشکر دریافت کرده است.
زیبا تا کنون بیش از 100 نفر را برای آشنائی با این سازمان اهدای خون همراهی کرده است که بسیاری نیز موفق به اهدای خون شده اند. 
دوستان ساکن هامبورگ که تمایل به اهدای خون دارند این بار نیز می توانند با زیبا همراه شوند و با این سازمان از نزدیک آشنا شوند.
شما حتی اگر خون اهدا نکنید باز می توانید همراه با اهدا کنندگان خون در سالن پذیرائی از انواع مواد غذائی مختلف ساندویچ ها و کیک ها و نوشیدنی ها میل کنید و مهمان این سازمان صلیب سرخ باشید.
قطعا شما نیز مانند دیگر دوستان مثل همیشه پردستاورد از این برنامه باز خواهید گشت. 

0 دیدگاه:

Post a Comment

رهنمودهای زیبا ناوک

تماس با زیبا ناوک

zibanawak1@gmail.com 00491795737383

فیسبوک

آمار بازدیدکننده ها