از چشم شور؟؟ و نظر بد؟؟ هرگز نهراسید
چه بسیار افرادی هستند حتی با وجودی که هیچ اعتقاد دینی ندارند ولی از چشم شور و نظر بد خیلی می ترسند و برای جلوگیری از نفوذ این نیروهای منفی، فوری تق تق به تخته زده یا کلماتی مثل ماشاءالله و انشالله لقلقه زبانشان می کنند.
هر چند وجود انرژی های منفی در تمامی موجودات از جمله انسانها قابل انکار نیست ولی انسان با اعتماد به نفس و قوی خود را آنچنان حقیر نمی شمارد که از مقابله و رویاروئی با این نیروهای منفی متساطع شده از اطرافیان خود فرار را بر قرار ترجیح دهد یا متوسل به دعا و جمبل و سنگ های آبی رنگ و نعل و امثالهم و یا رشوه به افراد به اصطلاح چشم شور؟؟!! شود که مبادا به او آسیبی برسانند.
پس با باور به قدرت زلال درون خود، راحت راحت خود را در معرض انواع چشم ها و نظرها قرار دهید تا خود شاهدی عینی شوید که چگونه این نیروهای منفی نیز بخشی از قدرت شما می شوند نه مقابل شما!
آن گاه است که دیگر در فرهنگ لغات شما کلمات عامیانه ای مانند انشاءالله ماشاءالله ها،... و در فرهنگ رفتاری تان بزن به تخته ها، اسپند دود کن، تخم مرغ شکستن ها و امثالهم جائی نخواهند داشت.
0 دیدگاه:
Post a Comment