Monday, February 28, 2022

2 comments:

  1. همش دست خودم نیست از هر دو بدم میاد با اینکه نمیشناسموشن ولی تا دقیقه ۸ یا ۹ که ویدیو رو دیدم حس من حس بدی نسبت با هر دو بود با اینکه آگاه هستم من شناخت دقیقی از سحر و سپیده ندارم ولی از نگاهشون بدم میاد حالا شاید اگه هم کلام میشدیم اینجوری نباشن ولی در لحظه اون چیزی که حس کردم بد هست نفرت انگیز هست ولی نفرتی لحظه ای و موقتی بو که از طرفی ناراحت یشم که کسی از من ناراحت بشه یعنی حس میکنم هیولایی از درونم بیدار میشه و من نمیتونم بگم بگیر کپه مرگتو بزار و بخوام اینقد منو در ارتباط برقرار گردن با مشکل روبرو نکن و که خب الان که کامنت رو میفرستم میرم بقیشو ببینم

    ReplyDelete
  2. به این فکر میکنم اگه من الان با این دو نفر روبرو بشم چی میشه؟ بم نفرن پاکنی منفجر میشه و باعث میشم از من دو بشن چون من سمی هستم این دو هم که برای برای زندگی درمانی پیشن اومدن زیبا و من مثله سمی در میان گلا دارم، تصورش مقدار ترسناکه من اگه زندگی درنان رو شروع کنم میتونم گوه بزنم به زندگی خودت هه هه این طبیعت من هشت چون بابام هم دقق همین بود یک حالت شرورانه ارثی دارم خب نمیشه کاریش کنم باید تحملش کنم همینه دیگه بعضی وقتا دوستش ارم بعضی تا ازش بدم میاد من اگه اونجا بدوم زن ستیزانه ترین جمله از دهنم میپرید بیرون

    ReplyDelete

رهنمودهای زیبا ناوک

تماس با زیبا ناوک

zibanawak1@gmail.com 00491795737383

فیسبوک

آمار بازدیدکننده ها