Tuesday, January 27, 2015
آیا می دانید در دنیای مجازی اینترنتی سایت هائی درست شده اند که از طریق آنها مردم جهان امکانات مختلف خود را رایگان در اختیار همدیگر قرار می دهند و دنیای عینی و واقعی خود را زیباتر و پرنشاط تر می سازند؟
از جمله بزرگترین و مهم ترین این سایت ها " CouchSurfing" است.
"CouchSurfing" یک شبکه اینترنتی بین المللی در جهان است که مسافران را از سراسر کشورهای مختلف به هم وصل می کند تا آنها همدیگر را صمیمانه و دوستانه بدون چشـمداشت مالی بـپذیرند. این سـایت ها برای بازارهای کاری و مـعاملاتی ایجاد نشده اند و هدف آنها بر محور ایجاد جهانی بهتر به کمک توده های مردمی می باشد.
بعد از سرچ این کلمه "CouchSurfing" در سایت های جستجوگر مانند گوگل، شما با لینک های زیادی در این رابطه روبرو می شوید که می توانید اطلاعات کامل را از آنها بدست آورید. مثلا لینک زیر که شاید اولین آنها باشد.



ترجمه آن به فارسی اینست که....بیائید تا به کمک هم جهانی بهتر بسازیم!...
"CouchSurfing" یک شبکه اینترنتی رایگان است برای پذیرش مهمانان در سراسر جهان که اعضای آن با استفاده از آن، خانه و امکان جای زندگی خود را بدون دریافت هزینه ای به مهمانان و مسافران مختلف از سراسر جهان عرضه کرده یا حتی در حد معرفی شهر خود برای آشنائی مسافران با فرهنگ و منطقه آنها اعلام آمادگی می کنند و متقابلا خود نیز از چنین امکاناتی در کشورها و مناطق دیگر استفاده می کنند.
اعضای این شبکه عکس و شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را به همراه دیگر مشخصات و شرایطی که مقرر نمودند را در کادری از سایت وارد کرده و خود را معرفی می کنند.
این سایت اینترنتی بقدری مورد استقبال عموم و توده های مردمی قرار گرفته است که اواسط مارس 2009 بالای یک میلیون نفر از 231 کشور و مناطق مختلف اعضای آن اعلام شده اند. با این وصف این شبکه و سایت بزرگترین اتحادیه در نوع خود می باشد که تا به امروز هزاران هزار انسان را در وصل به همدیگر مملو از تجارب شادی بخش و پربار نمودند.
در حدود 36% از اعضا براحتی جای خواب و اقامت موقت را در منازل خود به میهمانان عرضه کرده اند و 18% از آنها تحت شرایط و ضوابطی خاص به این کار تمایل دارند.
برای گرفتن اطلاعات بیشتر دهها لینک را می توانید ملاحظه کنید از جمله


من خود نیز یکی از اعضای این اتحادیه بزرگ میلیونی"CouchSurfing" هستم و بهتر دیدم در گروه سایه هم ضمن معرفی این سایت بین المللی، برای این بهترسازی جهان در ترغیب انسانها به صمیمیت و محبت به همدیگر و تقویت ارزشی ماورای مادیات، خانه و محل زندگی خودم را در شهر هامبورگ علاوه بر میهمانان این سایت در سراسر جهان در اختیار هم میهنان عزیزم نیز از ایران قرار دهم هرچند از طریق این سایت هم می توانید با من در ارتباط قرار گیرید.

10.4.10 زیبا ناوک

0 دیدگاه:

Post a Comment

رهنمودهای زیبا ناوک

تماس با زیبا ناوک

zibanawak1@gmail.com 00491795737383

فیسبوک

آمار بازدیدکننده ها