Wednesday, February 4, 2015

امیر از ایران   دعوت به روان درمانی گروهی و نظردهی جمعی

سلام خانم ناوك. من یك پسر 25 ساله همجنسگرا (تاپ) و ساكن ایران هستم. می خواستم اگه ممكنه كمك و راهنمایی كنید من به جنس مخالف یعنی دختر زیاد گرایش ندارم.من به مرد های سن بالا و مسن گرایش دارم.مردهایی كه سنشون بالای 55 سال باشه ، چاق باشند شكم داشته باشند ویكی مثل كاظم مهدی زاده كه عكسشو با شما دیدم.یا مردهایی هم تیپ ایشون.
شاید مسخره باشه ولی من از زن های مسن هم خوشم میاد.خانم هایی هم سن شما هم هیكل شما و شایدم چاق تر.در كل به مردهای مسن بیشتر علاقه دارم و از زن های مسن بدم نمیاد.اما به پسرها و دخترهای جوون برای سكس علاقه ای ندارم .بدلیل گرایشات متفاوت و اینكه نمیتونم كسی وشریكی برای رابطه سكسی پیدا كنم دارم زجر میكش لطفا كمكم كنیدجواب زیبا ناوک: عدم تمایل به جنس مخالف هر چند نشانه محرومیت انسان از بخشی ارتباطات زیبائی در جهان که همانا برای مرد زن و برای مرد زن هست، می باشد ولی دلیل بر بیماری و ناهنجاری انسان نیست تا زمانی که انسان به خود و دیگری آزاری نرساند و آرامش و امنیت و شادی یک رابطه ای را از خود و دیگری سلب نکند که در غیر این صورت مساله فرق می کند.
و از این روست که هر روز بیش از پیش در جهان حقوق گی ها و هموسکسئول ها به رسمیت شناخته می شود تا آنها هم بتوانند با صلح و آرامش در یک جامعه با ابراز تمایلات شان همزیستی مسالمت آمیز و بانشاطی را در کنار دیگران داشته باشند.
در همین کشور آلمان شهردار شهر ما هامبورگ علنا خود را گی معرفی کرده است و وزیر امور خارجه کشور که او نیز گی هست به همراه پارتنر خودش، دو مرد کنار هم در مراسم مختلف رسمی شرکت می کنند و در رسانه ها حضور علنی دارند.
در این رابطه من متنی دارم از کتاب عادتی ام به نام دوستی داشتم ابنه ای و به همین عنوان نیز کلیپی دارم با دکلمه آن شعر در سایت یوتوب و ویمو

و اما اینکه به مردان مسن گرایش داری… این موضوع را هم من در مشاوره دیگری برای دنیا از تهران "گرایش خاصی به مردان میانسال دارم" توضیح دادم که می تونی به آنجا مراجعه کنی. کوتاه بگویم که از این ملاک های القا شده به ما باید همه بیرون بیائیم و به خواسته های درون مان جرات ابراز وجود دهیم.
برو با هر پیرمرد و مرد مسنی که دوست داری دوست شو و با حفظ احترام و ارزش به خواسته او پیش برو و چنانچه او هم خواستار ارتباط بدنی و جنسی با تو بود مانعی نیست. در باره زنان مسن هم همین طور. حالا شکم گنده یا کوچک بدن قلمی یا توپر همه سلیقه های شخصی افرادند و به بینش زیبائی شناسی آنها برمی گردد. برای من هر کسی زیبائی خاص خودش را دارد ولی تو همانی باش که هستی و برو به جائی که دلت می خواهد و ارزش و رسمیت بده به خواسته ات.
خوش آمدن از کاظم مهدی زاده هم حق طبیعی توست ولی اینکه او هم از تو خوشش بیاد نمی دانم. هر موقع کاظم دوباره هامبورگ آمد احساس ترا حتما به او می گویم.
حال برسیم به راهنمائی من در باره تو در شرایط ایران: تو ابتدا باید خودت را در درون خودت بپذیری و از وجود خودت شرم و حیا نداشته باشی. دوم به اطرافیان و نزدیکان و خانواده خودت این احساساتت را بیان کنی. هیچ کس و هیچ قدرتی نمی تواند به خاطر این احساسات محکومت کند. ما همه در ایران آنقدر درگیر خودسانسوری و دیگر سانسوری هستیم که پیشاپیش حتی افکار و احساسات را به مسلخ گاه می کشانیم. تو بیان کن احساست و تمایلاتت را به هر کسی که می شناسی. چرا که تو حتی اگر در فکر خودت نقشه قتل رهبر مملکت را طرح ریزی کنی کسی نمی تواند ترا به مجازات برساند مگر آنکه آن را عملی سازی. 
پس ابتدا در شرایط ایران ما باید برای ابراز نظرات و احساسات مان گام برداریم و آن هم علنی.
من کتابهای خودم را در سال 2008 با خودم به ایران برده بودم که به وزارت ارشاد ارائه شان دهم و در نهاد ریاست جمهوری هم در سوال و جواب با من گفتم من از فرهنگ برهنگی دفاع می کنم پیش شما که هنوز برهنه نشدم اجازه نوشتن و بیان نظراتم را دارم یا نه؟ خب قدرت در دست شماست! سانسورشان کنید چرا من پیشاپیش خودم حرفها و نوشته هایم و نظراتم را سانسور کنم.
زیبا ناوک 22.10.12

0 دیدگاه:

Post a Comment

رهنمودهای زیبا ناوک

تماس با زیبا ناوک

zibanawak1@gmail.com 00491795737383

فیسبوک

آمار بازدیدکننده ها